Коли на початку 90-х "зелені”, як завжди переполохавши не тільки себе, але і що всіх оточують, підняли чергову бучу з приводу екологічної обстановки, що погіршувалася у всьому світі, в США були прийняті ряд стандартів, які ввели обов′язковість оснащення електронних блоків управління автомобілями (ЕБУ, ECU) системою за контролем параметрів роботи двигуна, що мають пряме або непряме відношення до складу вихлопу.
Стандарти також передбачили протоколи прочитування інформації про відхилення в екологічних параметрах роботи двигуна і іншої діагностичної інформації з ЕБУ.
Стандарт OBD-II якраз і є системою накопичення і прочитування такої інформації. Ви запитаєте, при чому тут газета "Комп’ютерні вести” і вихлоп двигуна якогось автомобіля? Річ у тому, що сучасний автомобіль в даний час компьютерізірован до такого ступеня, що він сам по собі є однією великою обчислювальною машиною на колесах.
Отже, сучасний автомобіль має вбудований бортовий комп’ютер (центральний процесор), незалежну пам’ять (ПЗП), оперативну пам’ять і периферійні пристрої (різні датчики) і пристрої введення і виведення інформації. Вам це нічого не нагадує? Да-да, це все є і у звичайних комп’ютерів. І здається, немає нічого простішого, ніж підключити свій ноутбук до улюбленого авто і дізнатися, а чогось він чхає вранці або не хоче працювати взагалі… Та ба, виявляється, стандарт не один, їх багато, ну не домовилися ще. У Америці свій, в Європі свій, а в Японії взагалі хитрий такий і ієрогліфами написаний.
В рамках OBD-II використовуються п’ять протоколів обміну даними - ISO 9141, ISO 14230 (також іменується KWP2000), PWM, VPW і CAN (також кожний з протоколів має декілька різновидів - наприклад, різновиди відрізняються за швидкістю обміну інформацією). У Інтернеті зустрічаються "таблиці застосовності”, де указуються переліки мазкий і моделей автомобілів і підтримувані ними OBD-II-протоколи.
Проте, треба враховувати, що одна і та ж модель з одним і тим же двигуном, одного року випуску може бути випущена для різних ринків з підтримкою різних протоколів діагностики (так само протоколи можуть розрізнятися і по моделях двигунів, роках випуску). «Компютерний діагностичний стенд КДС-5К для регулювання кутів установки коліс легкових автомобілів | Компютерний діагностичний стенд КДСО - Р для регулювання кутів установки коліс легкових автомобілів » слюсарний ремонт і технічне обслуговування автомобілів; кузовні роботи; фарбування авто, фарбування кузова, бампера або дверей; ремонт або капітальний ремонт двигуна, ремонт кпп; комп’ютерна діагностика двигуна; установка захисту від угону, установка магнітол і ін.
Чому ми дотримуємося спеціалізації на японські марки автомобілів? Тому що ми дуже добре знаємо всі тонкощі їх ремонту. Наш техцентр відповідає найвищим європейським стандартам за технологіями і рівнем послуг, що надаються. У нас в магазині є на них необхідні автозапчастини Mitsubishi і автозапчастини Toyota.
Якщо Ви живете в місті Москва, кузовний ремонт Вашого автомобіля не заподіє Вам ніякого клопоту, всі проблеми по ремонту ми візьмемо на себе. Ми можемо узятися за кузовний ремонт будь-якого автомобіля, оскільки в техцентре існує служба постачання, яка допоможе вирішити питання з придбанням автозапчастин в Москві.
TD
Джерело: ayastan.ru
|